סגן ראש עיריית ירושלים: "נתניהו מקרין ביטחון אך אין ביטחון בירושלים"

    ישראל פריי No Comments on סגן ראש עיריית ירושלים: "נתניהו מקרין ביטחון אך אין ביטחון בירושלים"
    22:55
    05.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שלושה לוחמים נפלו באירוע הקשה במעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש מתח הערב ביקורת חריפה נגד ממשלת ישראל והעומד בראשה, נוכח הפיגועים הבלתי פוסקים: "יש כאן אוזלת יד שערורייתית. אין ביטחון בישראל. ראש הממשלה הולך מנופח, בארשת בטוחה ומקרין כל הזמן: 'זה יעבור'. המצב רק מידרדר, איפה הביטחון שהבטחת?!".

    דייטש אמר לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "חוץ מתפילות אין לנו מה לעשות. אנחנו אובדי עצות. הממשלה מדברת ומדברת, והגל נמשך. התחלנו להסתגל לחיים בגל הטרור. להתרגל לחיות בפחד, אנשים עומדים בתחנת אוטובוס ולא יודעים אם הם יצליחו לעלות עליו".

    דייטש הוסיף: "רואה את הפחד והחרדה על פני האזרחים. אין לנו הרבה בשורה. כבר נמצאים שלשה חודשים עמוק, זה התחיל מסוכות, והנה אנחנו בזאת חנוכה. מתפקידנו לא לזרוע פאניקה ולתת תקווה ולא ייאוש, אבל אי אפשר לשקר: אין לנו תשובות. אין ביטחון בירושלים. אין יום שאין אירוע". דייטש טען כי "אמנם רואים כבר יותר תנועת קונים, יש דבר אחד שהשתנה, וזו ההסתגלות".

    דייטש הדף כל ניסיון לטעון כי אין פתרונות למפגע הבודד: "ראש המערכת נושא באחריות. אין כזה דבר להתנער, הוא אמר לפני הבחירות: אני אמון ואחראי לביטחונכם, הוא נבחר לראה"מ, לא אני כחבר מועצה וצריך לתת תשובות, האחריות היא עליו. אין ביטחון מהממשלה הזאת. חוץ מתירוצים לא רואים ולא שומעים כלום. צריכים להתמודד עם האמת".

    "מדברים כל הזמן על הגנה והגנה, בטונדות, עמודים, במקום לחשוב איך גורמים לתופעה הזאת לחלוף. אם ביתם של המחבלים היהנהרס באותו לילה, המשפחה הייתה מגורשת, עוצרים להם את כל הכספים – אולי זה היה פוסק. אנחנו "כמו" גיבורים רק מאיימים ולא עושים דבר. עצוב ביותר", סיים סגן ראש עיריית ירושלים.



    0 תגובות